fredag 7 december 2007

Mitt samtal till BB

Jag ska ringa till BB nästa vecka. Det stället där jag föddes helt enkelt 1973 den 25 maj. Tänker prata med någon som har hand om de gamla handlingarna. Ska se om de kan hitta dokumenten om mig för nu är det så att jag måste ha en grej från dem jag hoppas de har kvar eller en kopia av. För när jag föddes så glömde de nämligen att skicka med en instruktionsbok. Så jag ska fråga om de kan skicka den till mig.

"Hej! Jag skulle vilja att ni skickar mig instruktionsboken för mitt liv. Ni glömde nämligen skicka med en sådan när jag föddes".

Jag måste ha den nu för annars kan jag inte laga saker som håller på att gå sönder. Så förhoppningsvis har de den eller så får jag reklamera produkten även om den nu är använd i 34 år.

Okej jag måste skriva att det var Caroline som kom på denna idén från början och att jag snodde den! ;) Men bra är den eller hur!?

Inga kommentarer: